طرح ارزیابی رضایت ذینفعان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آغاز شد

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مازیار کشاورز با اشاره به اینکه طرح سنجش رضایت ذینفعان، مردم، دارندگان پروانه و واردکنندگان تجهیزات را شامل می‌شود، گفت: در بخش مربوط به مردم رضایت آنان از خدمات در سه بخش تلفن همراه، اینترنت همراه و اینترنت ثابت ارزیابی می‌شود.

وی افزود: در این طرح که از روز گذشته آغاز شده میزان رضایت مردم از کیفیت خدمات شامل سرعت، پوشش، تناسب و شفافیت هزینه‌های پرداختی، نحوه پاسخگوئی و رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۵، میزان آشنائی آنان با رگولاتوری و… سنجش می‌شود.

کشاورز درباره نحوه شرکت مردم در طرح سنجش رضایت ذینفعان اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا دو هفته آینده با مراجعه به آدرس survey.cra.ir در اجرای این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *